Transparència

Portal de Transparència

Aquest apartat es publica d'acord amb el principi de transparència que s'incorpora des de l'ordenament comunitari a la gestió dels col·legis professionals.

              ÍNDEX

  1. PUBLICITAT ACTIVA
  2. DRET D'ACCÉS A LA INFORMACIÓ PÚBLICA

              1-PUBLICITAT ACTIVA

                 A- ORGANITZACIÓ INSTITUCIONAL I ESTRUCTURA ADMINISTRATIVA

                       - Junta de Govern          - Comissions de Treball             - Personal d'administració  

                B- GESTIÓ ECONÒMICA, COMPTABLE, PRESSUPOSTÀRIA I PATRIMONIAL

                       - Accés als Pressupostos, Tancament comptable, Memòria anual, Pla d'activitats i acords de les Assemblees

                       - Balanç de Situació i Compte de Perdues i Guanys 2018

                       - Memòries Anuals

                C- RELLEVÀNCIA JURÍDICA

                       - Estatuts Col·legials        - Codi Deontològic       - Legislació Podològica

                       - Programa de Compliment (Compliance) En elaboració

                 D- RELACIÓ DE LLOCS DE TREBALL

                       - Personal Contractat  Tot el personal te contracte indefinit, la selecció de personal es realitza mitjançant empresa de selecció externa

                       - Serveis externs: Neteja, Serveis informàtics, Assessoria Jurídica, Assessoria Fiscal i Comptable, Serveis de Auditoria, Corredoria 

                                                    d'Assegurances

                 E- PROCEDIMENTS ADMINISTRATIUS

                       - Col·legiació      - Donar-se de baixa de Col·legiat       - Alta com a Membre no Exercent        - Modificació de Dades Personals

                       - Modificació de Dades Bancaries          - Sol·licitar Certificats Col·legials            - Denunciar Intrusisme        - Cercar Col·legiats

                       - Consultes i Reclamacions     -Publicar anuncis al Mercat Podològic

                 F- CONVENIS I CONTRACTES

                       - Convenis Vigents

                 G- SUBVENCIONS I AJUTS PÚBLICS

                      - No s'han rebut Subvencions ni ajudes Públiques.

                2- DRET D'ACCÉS A LA INFORMACIÓ PÚBLICA

Requisits de les sol·licituds d’informació pública

1. Les sol·licituds d’accés a la informació pública es poden fer per qualsevol mitjà que permeti tenir constància de:

a) La identitat del sol·licitant.

b) La informació precisa a la qual es vol tenir accés, sense necessitat d’indicar cap document ni expedient concrets.

c) La forma o el format en què es prefereix tenir accés a la informació.

d) Una adreça de contacte, preferentment electrònica, que serveixi per a les comunicacions entre el sol·licitant i l’Administració.

2. El sol·licitant pot exposar, amb caràcter potestatiu, els motius que justifiquen l’exercici del dret d’accés a la informació pública.

L’absència de motivació en cap cas no pot ésser una causa per a denegar la sol·licitud.

Presentació de les sol·licituds

1. Les sol·licituds d’accés a la informació pública es poden presentar per qualsevol mitjà, inclosos els electrònics, sempre que permetin deixar constància dels requisits a què fa referència l’apartat anterior.

2. Les sol·licituds presentades per mitjans electrònics s’han de poder tramitar amb l’ús de la signatura electrònica, per mitjà d’un formulari electrònic senzill i fàcilment accessible que el Portal de la Transparència ha de posar a disposició dels ciutadans, o per qualsevol altre mitjà que s’estableixi per reglament.

3. Les sol·licituds s’han d’adreçar a l’entitat o l’òrgan administratiu que disposi de la informació. Si la sol·licitud d’informació s’adreça a un òrgan que no la té a la seva disposició o s’adreça genèricament a una administració, és aplicable el que estableix l’article 30.

4. L’Administració ha d’establir sistemes per a integrar la gestió de les sol·licituds d’informació en l’àmbit de la seva organització interna.

5. Una vegada presentada la sol·licitud, s’ha de notificar al sol·licitant la recepció de la sol·licitud indicant el dia de recepció, l’òrgan responsable de resoldre-la, la data màxima per a resoldre i la persona responsable de la tramitació.